Deportivo Pereira triomfeert door één doelpunt op de weg

Deportivo Pereira versloeg Deportivo Pasto in close encounter

Deportivo Pereira verslagen Deportivo Pasto, 1x2, op Dinsdag, met betrekking tot wedstrijdweek 3 van de Liga Colombiana Finalización. Naar deze wedstrijdweek, Pasto team kwam van Een gelijkspel en Pereira team kwam van twee nederlagen.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Wilfrido De La Rosa in de 11e minuut. Na 33 minuten, Hasan Vergara getroffen voor Deportivo Pasto. Met 38 minuten op de klok, Giovanny Ruiz's team zag Sebastián Macías weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel.

Ever Valencia scoorde de winnaar in de 58e minuut.

Na het resultaat Deportivo Pereira zijn 15e in de tabel, met 3 points, terwijl Deportivo Pasto op de plaats 18e zit, met 1 point. Volgende, Pereira team host Envigado. In de tussentijd, Giovanny Ruiz's team bezoek Alianza Petrolera.

Deportivo Pasto
        • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 12 schoten

• Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 50%

• Leed 16 fouten, het hoogste aantal tot nu toe