Overwinning nooit in twijfel voor Mexico meer dan bezoekers een wedstrijd m

Olympic Games: Mexico verpletter de dromen van Zuid-Korea

Mexico overwonnen Zuid-Korea, 3x6, op Zaterdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de kwartfinales van de Olympic Games. Henry Martín was de man van de wedstrijd.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Henry Martín, via een header, in de 12e minuut. Na 20 minuten, Lee Dong-gyeong ontslagen voor Zuid-Korea, met een schot met de linkervoet van buiten de doos. Mexico scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Luis Romo, met 29 minuten op de klok, met een linkervoetaanval in de doos. In de 39e minuut, Mexico nationaal team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Sebastián Córdova vanaf de penaltystip.

Na 51 minuten, Lee Dong-gyeong scoorde het tweede doelpunt voor Zuid-Korea nationaal team, met een linkervoetaanval in de doos. Na 54 minuten, Henry Martín verdubbelde de voorsprong voor Jaime Lozano's team. Met 63 minuten op de klok, Mexico verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Sebastián Córdova met een schot met de linkervoet van buiten het strafschopgebied. In de 84e minuut, Mexico nationaal team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Eduardo Aguirre met een rechtervoetaanval. In de tijd toegevoegd op, Hwang Ui-Jo scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, uit een hoek. Hwang Ui-Jo heeft de mijlpaal van tien doelpunten voor het seizoen bereikt.

Met dit resultaat gaat Mexico door naar de volgende ronde van de competitie. In verband met komende competitiewedstrijden, Mexico nationaal team .

Geplaatst 2 - jaar oud | 209 Keer bekeken | Tijd: 2:43

FaseKwartfinale