Egypte met geweldige bijnaam weg in een spannende ontmoeting

Olympic Games: Egypte win Australië

Egypte verslagen Australië, 0x2, op Woensdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 3 van Olympic Games. In deze competitie kwamen beide teams uit een nederlaag.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Ahmed Yasser, met een schot met de rechtervoet, kort voor de pauze.

Amar Hamdi maakte het laatste doelpunt na 85 minuten met een rechtervoetaanval in de doos.

Na het resultaat Egypte zijn 2e in de tabel, met 4 points, terwijl Australië op de plaats 4e zit, met 3 points. In de volgende wedstrijd, Shawky Gharieb's team .

Austrália
  • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 6

• Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 48%

• Behaalde zijn hoogste aantal voltooide passes met 397 passes