Vasco krijgt drie punten thuis

Ondanks de nederlaag beëindigt América Mineiro Vasco's Brasileiro Feminino A2 dromen

Vasco overwonnen América Mineiro in een dichtbij overwinning op Zondag, 2x1, in een wedstrijd met betrekking tot naar de laatste 16 van de Brasileiro Feminino A2. Belo Horizonte (MG) team versloeg Rio de Janeiro (RJ) team, 2x0, in de eerste etappe van de gelijkspel.

Rhaizza opende de score na 42 minuten. Vasco scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Tatiana, met al 45 minuten gespeeld.

Dilene maakte het laatste doelpunt na 81 minuten.

Met dit resultaat gaat América Mineiro door naar de volgende ronde van de competitie. In de volgende wedstrijd, Nádima Skeff's team host Atlético Mineiro.

FaseLaatste zestien
Mão2e geweest