IFK Norrköping triomfeert door één doelpunt thuis in een spannende wedstr

IFK Norrköping oprakende winnaars versus Malmö

IFK Norrköping overwonnen Malmö in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 3x2, op wedstrijdweek 9. Komen in de wedstrijd, Norrköping team kwam van twee nederlagen en Jon Dahl Tomasson's team kwam van drie wint. Antonio Colak heeft een geweldige game gemaakt.

Na 11 minuten, Carl Björk openden de score voor IFK Norrköping. Met 13 minuten op de klok, Antonio Colak getroffen voor Malmö. In de 39e minuut, Ari Skúlason scoorde het tweede doelpunt voor Norrköping team. Kort voor de pauze, Antonio Colak maakten het tweede doelpunt voor Malmö team. Met dit doel heeft Antonio Colak zijn doel vijf van de huidige campagne behaald.

In de 83e minuut, Lucas Lima heeft alles ingepakt.

Na het resultaat Malmö zijn 2e in de tabel, met 17 points, terwijl IFK Norrköping op de plaats 4e zit, met 14 points. In hun volgende wedstrijd, Rikard Norling's team bezoek Mjallby. In de tussentijd, Jon Dahl Tomasson's team speelt thuis tegen Sirius.

Malmö
      • Een reeks van 5 games beëindigd zonder te verliezen