Italië nipte overwinning behalen meer dan bezoekers

Italië verpletter de European Championship dromen van Oostenrijk

Italië verslagen Oostenrijk, 2x1, op Zaterdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de laatste 16 van de European Championship.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Met 95 minuten op de klok, Federico Chiesa openden de score voor Italië, met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied. In de slotfase van het spel, italianos verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Matteo Pessina met een schot met de linkervoet in het strafschopgebied. Sasa Kalajdzic maakte het laatste doelpunt in de slotfase van het spel uit een hoek.

Met dit resultaat gaat Italië door naar de volgende ronde van de competitie. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, italianos .

Itália

• Zet hun winnende serie voort met 4 games

Verstuurde deur: zacatvs | Geplaatst 2 - jaar oud | 205 Keer bekeken | Tijd: 04:49

FaseLaatste zestien