Breidablik overklast tegenstanders op eigen bodem vol goalmouth-actie

FH Hafnarfjordur opgejaagd door Breidablik

Breidablik gehamerd FH Hafnarfjordur, 4x0, op Zondag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 9 van Iceland League. Komen in de wedstrijd, Óskar Thorvaldsson's team kwam van een nederlaag en Logi Ólafsson's team kwam van Een gelijkspel.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Kristinn Steindórsson met 18 minuten op de klok. Na 23 minuten, Breidablik verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Jason Svanthórsson. Met al 45 minuten gespeeld, Kópavogur team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Viktor Einarsson.

In de 58e minuut, Árni Vilhjálmsson heeft alles ingepakt, vanaf de penaltystip. Met zijn 5e doelpunt van het seizoen.

Na het resultaat Breidablik zijn 2e in de tabel, met 19 points, terwijl FH Hafnarfjordur op de plaats 6e zit, met 11 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Kópavogur team speelt uit tegen HK Kópavogs, terwijl Hafnarfjördur team host KA.

Breidablik

FH Hafnarfjordur