Doelpunten in overvloed als Italië overwinning weg

Italië thrash Zwitserland

Italië verslagen Zwitserland in een overwinning op Woensdag, 3x0, op speeldag 2. Komen in de wedstrijd, Roberto Mancini's team kwam van een overwinning en Vladimir Petkovic's team kwam van Een gelijkspel. Manuel Locatelli was de hoofdspeler.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Manuel Locatelli na 26 minuten, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied.

Met 52 minuten op de klok, Italië verlengden hun voorsprong met een doelpunt van middenveld met een schot met de linkervoet van buiten het strafschopgebied. Ciro Immobile maakte het laatste doelpunt in de laatste minuten van de wedstrijd met een schot met de rechtervoet.

Na het resultaat Italië zijn 1e in de tabel, met 9 points, terwijl Zwitserland op de plaats 3e zit, met 4 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Italië nationaal team . In de tussentijd, Zwitserland nationaal team .

Suíça
  • Maakte slechts 6, zijn laagste in de competitie

• Slaagde erin om slechts 2 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

• Behaalde zijn hoogste aantal voltooide passes met 543 passes