Deportivo Táchira vergroot doelsaldo op eigen bodem

Deportivo Táchira versloeg Zulia met een thriller

Deportivo Táchira uitgesmeerd Zulia in een overwinning op Zondag, 4x1, op naar speeldag 9 van de Venezuela League. Komen in de wedstrijd, Juan Tolisano 's team kwam van Een gelijkspel en Maracaibo team kwam van een nederlaag. Jesus Orozco heeft een geweldige game gemaakt.

Met 5 minuten op de klok, José Luís Granados openden de score voor Deportivo Táchira. Kort voor de pauze, Yanoswky Reyes ontslagen voor Zulia.

Na 65 minuten, Maracaibo team zag Héctor Bello weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel. Met 80 minuten op de klok, Jesus Orozco maakten het tweede doelpunt voor Juan Tolisano 's team. In de 83e minuut, San Cristóbal team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van spits. Nelson Hernández maakte het laatste doelpunt in de laatste minuten van de wedstrijd.

Na het resultaat Deportivo Táchira zijn 1e in de tabel, met 49 points, terwijl Zulia op de plaats 6e zit, met 31 points. In de volgende wedstrijd, Juan Tolisano 's team host Portuguesa FC, terwijl Maracaibo team speelt thuis tegen Estudiantes de Mérida.

Deportivo Táchira

FaseGroepsfase