GE Brasil waren verrast door hun plaats

Vasco versloeg GE Brasil in close encounter

Vasco verslagen GE Brasil in een dichtbij overwinning op Zondag, 1x2, op wedstrijdweek 3. Komen in de wedstrijd, Pelotas (RS) team kwam van een nederlaag en Rio de Janeiro (RJ) team kwam van Een gelijkspel.

Op een ongelukkig moment scoorde Ernando een eigen doelpunt met 11 minuten op de klok.

In de 80e minuut, Daniel Amorim getroffen voor Vasco, uit een hoek. Morato scoorde de winnaar na 82 minuten via een header.

Na het resultaat Vasco zijn 11e in de tabel, met 4 points, terwijl GE Brasil op de plaats 17e zit, met 1 point. In verband met komende competitiewedstrijden, Marcelo Cabo 's team speelt thuis tegen Avaí. In de tussentijd, Pelotas (RS) team bezoek Confiança.

Factos Marcantes
      • Slechts 18 schoten, het laagste aantal dit seizoen

GE Brasil
      • Registreerde het laagste percentage balbezit van alle teams dit seizoen, met 34%