Fijne marges vallen in het voordeel van MC Oran meer dan bezoekers

MC Oran win JS Kabylie

MC Oran verslagen JS Kabylie in een dichtbij overwinning op Dinsdag, 0x1, op naar speeldag 21 van de Algerian League. Naar deze wedstrijdweek, Denis Lavagne's team kwam van Een gelijkspel en Kheïreddine Madoui's team kwam van een overwinning.

Benamar Mellal scoorde de winnaar in de 44e minuut vanaf de penaltystip. Met deze staking heeft Benamar Mellal 5e doelen voor het seizoen bereikt.

Na het resultaat MC Oran zijn 4e in de tabel, met 39 points, terwijl JS Kabylie op de plaats 7e zit, met 35 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Kheïreddine Madoui's team host Ol. Medea, terwijl Denis Lavagne's team speelt thuis tegen ASO Chlef.

MC Oran

Stade du 1er Novembre 1954 (Tizi-Ouzou)
Pitchgrootte-
Gestichten0