Suwon Bluewings heeft een prestatie geleverd meer dan bezoekers

Suwon Bluewings oprakende winnaars versus Jeonbuk Motors

Suwon Bluewings uitgesmeerd Jeonbuk Motors, 1x3, op Zondag, met betrekking tot wedstrijdweek 14 van de Liga Coreana. Tot deze speeldag, Kim Sang-Sik's team kwam van drie trekt en Park Kun-Ha's team kwam van Een gelijkspel.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Ko Seung-Beom, na 63 minuten. In de 66e minuut, Jeong Sang-bin schoot Suwon Bluewings tweede doelpunt. Na 72 minuten, Park Kun-Ha's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Lee Ki-Je. In de slotfase van het spel, Stanislav Iljutcenko heeft alles ingepakt, vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Jeonbuk Motors zijn 1e in de tabel, met 29 points, terwijl Suwon Bluewings op de plaats 3e zit, met 22 points. In de volgende wedstrijd, Suwon City team speelt thuis tegen Jeju United, terwijl Kim Sang-Sik's team host Ulsan Hyundai.

Jeonbuk Motors
  • Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games