Gemakkelijke overwinning voor Volos NFC thuis vol goalmouth-actie

Volos NFC oprakende winnaars versus Larissa

Volos NFC overwonnen Larissa in een overwinning op Zaterdag, 3x1, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 6. In deze competitie, Konstantinos Bratsos's team kwam van twee trekt en Gianluca Festa's team kwam van een nederlaag.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Anastasios Douvikas met 8 minuten op de klok. In de 38e minuut, Julián Bartolo verdubbelde de voorsprong voor Volos NFC.

Na 59 minuten, Larissa zag Uros Cosic weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel. Na 69 minuten, Fiorin Durmishaj ontslagen voor Gianluca Festa's team, vanaf de penaltystip. In de 74e minuut, Alberto Bueno maakte het einddoel van de wedstrijd.

Volgende, Volos NFC speelt uit tegen Atromitos. In de tussentijd, Larissa host PAS Giannina.

Volos NFC
        • Breidde hun ongeslagen reeks uit naar 7