Roma nipte overwinning behalen thuis

Ondanks de nederlaag beëindigt Manchester United Roma's Europa League dromen

Roma overwonnen Manchester United, 3x2, op Donderdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de halve finale van de Europa League. Manchester team versloeg Paulo Fonseca's team, 6x2, in de eerste etappe van de gelijkspel. Edinson Cavani met een fantastisch scherm.

Edinson Cavani opende de score na 39 minuten, met een schot met de rechtervoet van buiten het strafschopgebied.

Met 57 minuten op de klok, Edin Džeko ontslagen voor Roma, via een header in het strafschopgebied. Paulo Fonseca's team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Bryan Cristante, met 60 minuten op de klok, met een rechtervoetaanval. In de 68e minuut, Edinson Cavani scoorde het tweede doelpunt voor Manchester United, via een header binnen het strafschopgebied. In de 83e minuut, Nicola Zalewski scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, met een schot met de rechtervoet in de doos.

Met dit resultaat is Manchester United door naar de volgende ronde van de competitie. In de volgende wedstrijd, Manchester team .

Roma

Manchester United