Eert zelfs een hoog scorende wedstrijd

Niets om Unión La Calera en LDU Quito te scheiden

In een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 1 van Copa Libertadores, de wedstrijd tussen Unión La Calera en LDU Quito op Donderdag eindigde in een gelijkspel, 2x2. Zowel La Calera team als Pablo Repetto's team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Andrés Vilches was de ster met 2 doelen.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Andrés Vilches, met een linkervoetaanval, na 18 minuten. Met deze staking heeft Andrés Vilches 5e doelen voor het seizoen bereikt.

In de 51e minuut, Billy Arce getroffen voor LDU Quito, met een rechtervoetaanval in de doos. Met 70 minuten op de klok, Andrés Vilches maakten het tweede doelpunt voor Unión La Calera, met een schot met de rechtervoet in het strafschopgebied. Na 83 minuten, Billy Arce maakte het einddoel van de wedstrijd, met een schot met de rechtervoet van buiten de doos.

Na het resultaat LDU Quito zijn 3e in de tabel, met 8 points, terwijl Unión La Calera op de plaats 4e zit, met 2 points. In hun volgende wedstrijd, La Calera team bezoek Flamengo. In de tussentijd, Pablo Repetto's team speelt thuis tegen Vélez Sarsfield.

Doelen
Geplaatst 3 - jaar oud | 215 Keer bekeken | Tijd: 1:58