Overwinning nooit in twijfel voor Portland Timbers op eigen bodem in een do

Portland Timbers ga door naar de volgende ronde van CONCACAF Champions League

Portland Timbers overwonnen CD Marathón, 5x0, op Woensdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de laatste 16 van de CONCACAF Champions League. De heenwedstrijd eindigde in een 2x2 gelijkspel. Yimmi Chará deed de show.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Yimmi Chará na 18 minuten, met een schot met de rechtervoet. In de 36e minuut, spits maakten het tweede doelpunt voor Portland Timbers, met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied.

Na 66 minuten, Diego Valeri verdubbelde de voorsprong voor Portland, OR team, met een rechtervoetaanval in de doos. Yimmi Chará heeft de hattrick, met een schot met de linkervoet, met 78 minuten op de klok voltooid. In de laatste minuten van de wedstrijd, Marvin Loría heeft alles ingepakt, met een linkervoetaanval.

Met dit resultaat is Portland Timbers door naar de volgende ronde van de competitie. In verband met komende competitiewedstrijden, Giovanni Savarese's team host América.

Doelen
      Geplaatst 3 - jaar oud | 378 Keer bekeken | Tijd: 3:13