Lokomotiv Tbilisi behaalt drie indrukwekkende punten meer dan bezoekers een

Lokomotiv Tbilisi nederlaag Torpedo Kutaisi

Lokomotiv Tbilisi overwonnen Torpedo Kutaisi in een overwinning op Zondag, 1x3, op naar speeldag 8 van de Unaglesi Liga. Komen in de wedstrijd, Kutaisi team kwam van vijf trekt en Tbilisi team kwam van een nederlaag.

Tornike Kirkitadze opende de score met al 45 minuten gespeeld.

Na 59 minuten, Murod Tuychibaev getroffen voor Torpedo Kutaisi. Met 71 minuten op de klok, Teimuraz Shonia scoorde het tweede doelpunt voor Lokomotiv Tbilisi. Na 73 minuten, Beka Dartsmelia maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat Lokomotiv Tbilisi zijn 4e in de tabel, met 14 points, terwijl Torpedo Kutaisi op de plaats 9e zit, met 5 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Tbilisi team host Dinamo Tbilisi, terwijl Kutaisi team speelt uit tegen Samgurali Tskaltubo.

Torpedo Kutaisi
      • Verhoogde hun slechte serie met 8 winnende games