Jeonbuk Motors vergroot doelsaldo op eigen bodem

Jeonbuk Motors heeft veel te veel voor Incheon Utd

Jeonbuk Motors geslagen Incheon Utd in een fantastisch overwinning op Zondag, 5x0, op speeldag 9. Naar deze wedstrijdweek, Kim Sang-Sik's team kwam van twee wint en Incheon team kwam van Een gelijkspel. Han Kyo-Won heeft een geweldige prestatie geleverd met 2 doelen.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Han Kyo-Won, met 42 minuten op de klok. Jeonbuk Motors scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Lee Seung-Ki, kort voor de pauze.

Met 61 minuten op de klok, middenveld verdubbelde de voorsprong voor Kim Sang-Sik's team. In de 68e minuut, Jeonju team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Han Kyo-Won. In de tijd toegevoegd op, Modou Barrow maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat Jeonbuk Motors zijn 1e in de tabel, met 23 points, terwijl Incheon Utd op de plaats 11e zit, met 7 points. Volgende, Kim Sang-Sik's team host Seongnam FC, terwijl Incheon team speelt thuis tegen Jeju United.

Jeonbuk Motors
      • Breidde hun ongeslagen reeks uit naar 9