Monaco blijkt niet te stoppen thuis in een wedstrijd met 4 goals

Monaco versla Metz bij Stade Louis-II

Monaco verslagen Metz in een fantastisch overwinning op Zaterdag, 4x0, op naar speeldag 31 van de Ligue 1. Komen in de wedstrijd, Monaco team kwam van een overwinning en Metz team kwam van een nederlaag. Ben Yedder heeft een geweldige prestatie geleverd met 2 doelen.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Cesc Fàbregas, vanaf de penaltystip, na 50 minuten. Met 52 minuten op de klok, Kevin Volland scoorde het tweede doelpunt voor Monaco, met een schot met de linkervoet in de doos, gemaakt door Eliot Matazo. Kevin Volland heeft de mijlpaal van vijftien doelpunten voor het seizoen bereikt. In de 77e minuut, Monaco team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Ben Yedder met een rechtervoetaanval. In de laatste minuten van de wedstrijd, Metz zag John Boye weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel. In de laatste minuten van de wedstrijd, Ben Yedder heeft alles ingepakt, vanaf de penaltystip. Met dit doel heeft Ben Yedder zijn doel vijftien van de huidige campagne behaald.

Na het resultaat Monaco zijn 3e in de tabel, met 62 points, terwijl Metz op de plaats 9e zit, met 42 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Monaco team speelt thuis tegen Dijon, terwijl Metz team host Lille.

Metz
      • Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games