Eert zelfs in een spannende wedstrijd

Een punt per stuk voor Ypiranga-RS en Novo Hamburgo

Ypiranga-RS en Novo Hamburgo speelden 3x3 gelijk in een spannend wedstrijd op Donderdag, met betrekking tot wedstrijdweek 2 van de Gaúcho. In deze competitie, Erechim team kwam van een overwinning en Novo Hamburgo (RS) team kwam van Een gelijkspel. Mossoró was beslissend met 1 doel en 1 assist.

Op een ongelukkig moment scoorde Marcão een eigen doelpunt met 2 minuten op de klok. Ypiranga-RS scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Zé Mário, na 30 minuten, met een schot met de rechtervoet in de doos. In de 34e minuut, Rennan ontslagen voor Novo Hamburgo, met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied. Na 35 minuten, Hélio Paraíba scoorde het tweede doelpunt voor Novo Hamburgo (RS) team, via een header.

Met 56 minuten op de klok, spits getroffen voor Márcio Nunes's team, uit een hoek. In de laatste minuten van de wedstrijd, Mossoró scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, uit een directe vrije trap.

In verband met komende competitiewedstrijden, Ypiranga-RS speelt uit tegen Pelotas. In de tussentijd, Novo Hamburgo speelt thuis tegen Juventude.

Fase1ª Volta

Olímpico Colosso da Lagoa