Italië overklast tegenstanders thuis een hoog scorende wedstrijd

Italië overklasse Israël

Italië gezwollen Israël, 12x0, op Woensdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.B van de European Women's Championship. Barbara Bonansea met een fantastisch scherm.

In de 3e minuut, Valentina Giacinti openden de score voor Italië, bijgestaan door Valentina Bergamaschi. Met 5 minuten op de klok, Italië nationaal team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Barbara Bonansea. Na 13 minuten, italianos verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Valentina Giacinti. Op een ongelukkig moment scoorde Shani David een eigen doelpunt met 19 minuten op de klok. In de 30e minuut, Cristiana Girelli verdubbelde de voorsprong voor Milena Bertolini's team. Cristiana Girelli heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games. Kort voor de pauze, Italië verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Cecilia Salvai. Met al 45 minuten gespeeld, Italië nationaal team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Martina Rosucci vanaf de penaltystip.

Met 55 minuten op de klok, Daniela Sabatino verdubbelde de voorsprong voor italianos, vanaf de penaltystip. Na 67 minuten, Milena Bertolini's team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Arianna Caruso. Met deze staking heeft Arianna Caruso 5e doelen voor het seizoen bereikt. Met 70 minuten op de klok, Italië verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Daniela Sabatino. Daniela Sabatino heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games. In de 81e minuut, Barbara Bonansea verdubbelde de voorsprong voor Italië nationaal team. Manuela Giugliano maakte het laatste doelpunt met al 90 minuten op de klok.

.

FaseGroepsfase