Gemakkelijke overwinning voor Alebrijes thuis in een wedstrijd met 4 goals

Pumas Tabasco verliest van Alebrijes

Alebrijes uitgesmeerd Pumas Tabasco, 3x1, op Woensdag, met betrekking tot wedstrijdweek 5 van de MX Ascenso Clausura. Komen in de wedstrijd, Oaxaca team kwam van Een gelijkspel en Alejandro Macías's team kwam van twee wint. Julio Cruz was de ster met 3 doelen.

Julio Cruz opende de score na 24 minuten. Alebrijes scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via spits, met 28 minuten op de klok.

Na 48 minuten, Julio Cruz hebben de hattrick, voltooid. Julio Cruz heeft de mijlpaal van vijf doelpunten voor het seizoen bereikt. In de 87e minuut, José Cobián maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat Alebrijes zijn 6e in de tabel, met 7 points, terwijl Pumas Tabasco op de plaats 11e zit, met 6 points. In de volgende wedstrijd, Óscar Torres's team bezoek CA Morelia. In de tussentijd, Villahermosa team host Cimarrones.

Alebrijes

Pumas Tabasco