Eert zelfs score gelijk in een spannende strijd

Buit gedeeld tussen Venados en Alebrijes

Venados en Alebrijes speelden 2x2 gelijk in een wedstrijd op Zaterdag, op speeldag 1. Naar deze wedstrijdweek, Yucatán team kwam van Een gelijkspel en Óscar Torres's team kwam van een nederlaag. Gerson Huerta was beslissend met 1 doel.

Luis Madrigal opende de score na 8 minuten.

Met 65 minuten op de klok, Rodolfo Vilchis ontslagen voor Alebrijes. In de 70e minuut, Raúl Torres schoot Venados tweede doelpunt. In de laatste minuten van de wedstrijd, Gerson Huerta maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat Venados zijn 4e in de tabel, met 1 point, terwijl Alebrijes op de plaats 5e zit, met 1 point. In verband met komende competitiewedstrijden, Yucatán team bezoek Leones Negros, terwijl Óscar Torres's team speelt thuis tegen Pumas Tabasco.