Monaco slijpt de overwinning meer dan bezoekers

Nantes struikelen om te verslaan tegen Monaco

Monaco verslaan Nantes, 1x2, op Zondag, op speeldag 22. Komen in de wedstrijd, Nantes team kwam van een nederlaag en Monaco team kwam van vier wint.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Guillermo Maripán kort voor de pauze, via een header in het strafschopgebied.

In de 60e minuut, Kevin Volland schoot Monaco tweede doelpunt, met een schot met de linkervoet, geleverd door Caio Henrique. Na 73 minuten, Nicolas Pallois verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Renaud Emond maakte het laatste doelpunt na 83 minuten.

Na het resultaat Monaco zijn 4e in de tabel, met 42 points, terwijl Nantes op de plaats 17e zit, met 18 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Monaco team speelt thuis tegen Nice, terwijl Nantes team speelt uit tegen Saint-Étienne.

Nantes
      • Verhoogde hun slechte serie met 13 winnende games