Internazionale behaalt overwinning bij de dood thuis

Internazionale ga door naar de volgende ronde van Coppa Italia

Internazionale verslaan Milan, 2x1, op Dinsdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de kwartfinales van de Coppa Italia. In de basiself stond Stefan de Vrij.

Zlatan Ibrahimovic opende de score in de 31e minuut, met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied. Zlatan Ibrahimovic heeft de mijlpaal van vijftien doelpunten voor het seizoen bereikt.

Na 58 minuten, spits zag een rode kaart na zijn tweede geel in de 71e minuut, Romelu Lukaku getroffen voor Internazionale, vanaf de penaltystip. Christian Eriksen scoorde de winnaar na 90 minuten uit een directe vrije trap.

Met dit resultaat gaat Internazionale door naar de volgende ronde van de competitie. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Antonio Conte's team host Juventus.

Geplaatst 3 - jaar oud | 179 Keer bekeken | Tijd: 05:14

FaseKwartfinale