Fijne marges vallen in het voordeel van Sporting meer dan bezoekers

Sporting versla SC Braga en win de competitie

Sporting overwonnen SC Braga in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 1x0, in een wedstrijd met betrekking tot naar de beslissende wedstrijd van de Portuguese League Cup.

Na 33 minuten, Sporting zag Rúben Amorim een rechtstreekse rode kaart krijgen in de 33e minuut, SC Braga zag Carlos Carvalhal een rechtstreekse rode kaart krijgen Pedro Porro maakte het winnende doelpunt met 41 minuten op de klok met een schot met de rechtervoet.

In de laatste minuten van de wedstrijd, Pedro Gonçalves verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart.

Met dit resultaat wint Sporting de wedstrijd.

Verstuurde deur: zacatvs | Geplaatst 3 - jaar oud | 727 Keer bekeken | Tijd: 04:27

FaseFinale

Estádio Dr. Magalhães Pessoa