Sporting grijpt late overwinning weg

Sporting ga door naar de volgende ronde van Portuguese League Cup

Sporting overwonnen FC Porto in een dichtbij overwinning op Dinsdag, 2x1, in een wedstrijd met betrekking tot naar de halve finale van de Portuguese League Cup. Zowel leões als Dragões speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Jovane Cabral stond in brand.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Moussa Marega na 79 minuten, met een linkervoetaanval van buiten het strafschopgebied. In de slotfase van het spel, Jovane Cabral getroffen voor Sporting. Spits maakte het winnende doelpunt met al 90 minuten op de klok met een schot met de rechtervoet.

Met dit resultaat is Sporting door naar de volgende ronde van de competitie. In verband met komende competitiewedstrijden, leões .

Verstuurde deur: zacatvs | Geplaatst 3 - jaar oud | 1832 Keer bekeken | Tijd: 04:40

FaseHalve finale

Estádio Dr. Magalhães Pessoa