S.Paio D´Arcos FC nipte overwinning behalen op de weg

S.Paio D´Arcos FC zegevierend tegen UD Vila Chã

S.Paio D´Arcos FC verslagen UD Vila Chã in een dichtbij overwinning op Woensdag, 1x2, op naar speeldag 5 van de AF Braga Pro-nacional. Naar deze wedstrijdweek, Jó Faria's team kwam van een nederlaag en Braga team kwam van vier wint.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Op een ongelukkig moment scoorde João Pedro een owngoal met 52 minuten op de klok. Na 60 minuten, Tiago Ribeiro ontslagen voor S.Paio D´Arcos FC. Álvaro Branco maakte het winnende doelpunt met 72 minuten op de klok.

Na het resultaat S.Paio D´Arcos FC zijn 3e in de tabel, met 12 points, terwijl UD Vila Chã op de plaats 6e zit, met 6 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Hugo Xavier's team bezoek AFC Martim. In de tussentijd, Vila Chã - Esposende team host Marinhas.

UD Vila Chã

S.Paio D´Arcos FC