Goiás nipte overwinning behalen op de weg

Coritiba struikelen om te verslaan tegen Goiás

Goiás overwonnen Coritiba, 1x2, op Donderdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 28. Naar deze wedstrijdweek, Curitiba (PR) team kwam van drie nederlagen en Goiânia (GO) team kwam van een overwinning.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Fábio Sanches met 21 minuten op de klok, uit een hoek. Na 30 minuten, Rafael Moura verdubbelde de voorsprong voor Goiás, met een linkervoetaanval in de doos.

Robson maakte het laatste doelpunt met 59 minuten op de klok.

Na het resultaat Goiás zijn 18e in de tabel, met 26 points, terwijl Coritiba op de plaats 20e zit, met 21 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Glauber Ramos's team speelt uit tegen Internacional. In de tussentijd, Júlio Sérgio's team speelt thuis tegen Athletico Paranaense.

Coritiba
  • Verhoogde hun slechte serie met 9 winnende games