Overwinning nooit in twijfel voor Sochaux meer dan bezoekers in een wedstri

Sochaux win Caen

Sochaux overwonnen Caen, 1x4, op Dinsdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 17 van French 2nd Division. Tot deze speeldag, Pascal Dupraz's team kwam van een overwinning en Omar Daf's team kwam van vier trekt. Bryan Lasme heeft een geweldige game gemaakt.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Bryan Soumaré na 6 minuten. Met 7 minuten op de klok, Alexis Beka Beka ontslagen voor Caen. In de 36e minuut, Adama Niané scoorde het tweede doelpunt voor Sochaux, bijgestaan door Bryan Soumaré. Na 37 minuten, Montbéliard team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Bryan Lasme. Met zijn 5e doelpunt van het seizoen. Kort voor de pauze, spits heeft alles ingepakt, vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Caen zijn 7e in de tabel, met 26 points, terwijl Sochaux op de plaats 8e zit, met 24 points. Volgende, Omar Daf's team speelt thuis tegen USL Dunkerque, terwijl Pascal Dupraz's team bezoek Auxerre.

Sochaux
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 18 schoten

• Een slechte reeks 4 games beëindigd zonder te winnen

Geplaatst 3 - jaar oud | 154 Keer bekeken | Tijd: 03:24