Overwinning nooit in twijfel voor Frankrijk thuis een hoog scorende wedstri

Frankrijk speeltje met Kazachstan

Frankrijk verslaan Kazachstan, 12x0, op Dinsdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.G van de European Women's Championship. Marie Katoto stond in brand.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Elisa De Almeida na 5 minuten. Met 7 minuten op de klok, Kadidiatou Diani maakten het tweede doelpunt voor Frankrijk, bijgestaan door Ève Périsset. In de 12e minuut, Marie Katoto verdubbelde de voorsprong voor Corinne Diacre's team. Na 15 minuten, Frankrijk nationaal team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van spits. Spits heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games. Met 17 minuten op de klok, Frankrijk verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Kadidiatou Diani. In de 24e minuut, Kenza Dali verdubbelde de voorsprong voor Corinne Diacre's team. Met 33 minuten op de klok, Frankrijk nationaal team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Ève Périsset.

In de 50e minuut, Frankrijk verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Estelle Cascarino. Na 58 minuten, Emelyne Laurent verdubbelde de voorsprong voor Corinne Diacre's team. Na 67 minuten, Frankrijk nationaal team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Perle Morroni. In de 71e minuut, Frankrijk verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Sandy Baltimore. In de 83e minuut, Clara Matéo heeft alles ingepakt, bijgestaan door Ève Périsset.

.

França