OFI nipte overwinning behalen op eigen bodem

OFI rand voorbij PAS Giannina

OFI overwonnen PAS Giannina in een dichtbij overwinning op Zondag, 2x1, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 10 van Greek League. Komen in de wedstrijd, Heraklion team kwam van een overwinning en Ioannina team kwam van een nederlaag. In de basiself stond Jonathan de Guzmán. Boy Waterman verliet de bank niet.

Met 21 minuten op de klok, Fábio Sturgeon openden de score voor OFI, met een schot met de linkervoet in de doos. In de 45e minuut, Christos Eleftheriadis getroffen voor PAS Giannina, met een schot met de rechtervoet in het strafschopgebied.

Juan Neira maakte het laatste doelpunt na 68 minuten vanaf de penaltystip.

Na het resultaat OFI zijn 9e in de tabel, met 12 points, terwijl PAS Giannina op de plaats 10e zit, met 9 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Georgios Simos's team speelt thuis tegen Apollon Smyrnis, terwijl Argirios Giannikis's team speelt thuis tegen Lamia.

PAS Giannina
  • Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games