AEK nipte overwinning behalen weg

AEK nederlaag Asteras Tripolis

AEK verslaan Asteras Tripolis in een dichtbij overwinning op Zondag, 1x2, op speeldag 10. Tot deze speeldag, Milan Rastavac's team kwam van twee trekt en Atenas team kwam van drie wint.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Marko Livaja met 13 minuten op de klok, met een schot met de rechtervoet. In de 44e minuut, Jerónimo Barrales getroffen voor Asteras Tripolis, via een header binnen het strafschopgebied.

Karim Ansarifard maakte het laatste doelpunt na 58 minuten met een schot met de linkervoet in de doos. Met dit doel heeft Karim Ansarifard zijn doel vijf van de huidige campagne behaald.

Na het resultaat AEK zijn 2e in de tabel, met 23 points, terwijl Asteras Tripolis op de plaats 6e zit, met 13 points. In de volgende wedstrijd, Atenas team host Panathinaikos, terwijl Milan Rastavac's team bezoek PAOK.

Asteras Tripolis
  • Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games