AEK heb het gemakkelijk thuis in een wedstrijd met 5 goals

AEK dreun Larissa

AEK verslagen Larissa in een overwinning op Zondag, 4x1, met betrekking tot wedstrijdweek 9 van de Greek League. Tot deze speeldag, Massimo Carrera's team kwam van twee wint en Larissa team kwam van een overwinning.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Theodosis Macheras opende de score in de 55e minuut, met een schot met de linkervoet. Met 68 minuten op de klok, Tim Sparv ontslagen voor Larissa. Na 72 minuten, Karim Ansarifard maakten het tweede doelpunt voor AEK, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied. In de 78e minuut, André Simões verdubbelde de voorsprong voor Atenas team, uit een hoek. In de slotfase van het spel, Kostas Galanopoulos heeft alles ingepakt, met een schot met de rechtervoet van buiten de doos.

Na het resultaat AEK zijn 3e in de tabel, met 20 points, terwijl Larissa op de plaats 13e zit, met 5 points. In hun volgende wedstrijd, Massimo Carrera's team speelt uit tegen Asteras Tripolis. In de tussentijd, Michalis Grigoriou's team host Atromitos.

AEK
      • Breidde hun ongeslagen reeks uit naar 4