Monaco slijpt de overwinning op eigen bodem een wedstrijd met 5 goals

Monaco viert nipte overwinning op Paris SG

Monaco uitgesmeerd Paris SG, 3x2, op Vrijdag, op naar speeldag 11 van de Ligue 1. In deze competitie, Monaco team kwam van twee wint en Paris team kwam van drie wint. Kylian Mbappé heeft een geweldige game gemaakt.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Kylian Mbappé, met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied, met 25 minuten op de klok. Na 37 minuten, Paris SG verlengden hun voorsprong met een doelpunt van spits vanaf de penaltystip.

In de 46e minuut, het belangrijkste moment van het spel, toen Cesc Fàbregas opkwam. Na 52 minuten, Kevin Volland getroffen voor Monaco, met een linkervoetaanval in het strafschopgebied. Monaco team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via spits, met 65 minuten op de klok, met een schot met de linkervoet, met Cesc Fàbregas die de assist maakt. In de 68e minuut, Mitchel Bakker kwam op. Na 83 minuten, Abdou Diallo verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Cesc Fàbregas maakte het winnende doelpunt met 84 minuten op de klok vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Paris SG zijn 1e in de tabel, met 24 points, terwijl Monaco op de plaats 7e zit, met 20 points. In de volgende wedstrijd, Niko Kovac's team speelt thuis tegen Nimes. In de tussentijd, Thomas Tuchel's team host Bordeaux.

Monaco
  • Leed 17 fouten, het hoogste aantal tot nu toe

Paris SG
  • Slaagde erin om slechts 1 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie