Austria Klagenfurt macht naar overwinning op de weg vol goalmouth-actie

Austria Klagenfurt overwinnen SV Lafnitz

Austria Klagenfurt verslaan SV Lafnitz in een fantastisch overwinning op Vrijdag, 2x4, in een wedstrijd met betrekking tot van de Austrian Cup. Markus Rusek met een fantastisch scherm.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Thorsten Mahrer na 5 minuten. In de 10e minuut, Markus Rusek verdubbelde de voorsprong voor Austria Klagenfurt. Na 22 minuten, Klagenfurt team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Markus Pink.

Na 51 minuten, Mario Kröpfl ontslagen voor SV Lafnitz, vanaf de penaltystip. Na 74 minuten, Philipp Wendler schoot Philipp Semlic's team tweede doelpunt. In de 79e minuut, Markus Rusek maakte het einddoel van de wedstrijd.

Dankzij dit resultaat is Austria Klagenfurt door naar de volgende ronde van de competitie. In verband met komende competitiewedstrijden, Robert Micheu's team speelt uit tegen Floridsdorfer AC.

FaseTweede Ronde