Werder Bremen nipte overwinning behalen op eigen bodem

Werder Bremen oprakende winnaars versus SV Meppen

Werder Bremen overwonnen SV Meppen in een dichtbij overwinning op Woensdag, 2x1, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 5. Tot deze speeldag, Alexander Kluge's team kwam van vijf nederlagen en Meppen team kwam van drie nederlagen.

Margarita Gidion opende de score na 34 minuten.

Met 71 minuten op de klok, Agnieszka Winczo ontslagen voor SV Meppen, opgelegd door Bianca Becker. Agata Tarczynska maakte het laatste doelpunt in de laatste minuten van de wedstrijd vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Werder Bremen zijn 9e in de tabel, met 3 points, terwijl SV Meppen op de plaats 12e zit, met 2 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Bremen team speelt thuis tegen SC Sand. In de tussentijd, Meppen team speelt uit tegen TSG Hoffenheim.

Werder Bremen
        • Eindigde een slechte reeks van 5 games verliezend