Newcastle heeft een prestatie geleverd op de weg

Premier League 2: Newcastle win Burnley

Newcastle verslagen Burnley in een overwinning op Vrijdag, 1x3, met betrekking tot wedstrijdweek 3 van de Premier League 2. Naar deze wedstrijdweek, Burnley team kwam van een overwinning en Newcastle Upon Tyne team kwam van Een gelijkspel. Stan Flaherty was de man van de wedstrijd.

Na 32 minuten, Stan Flaherty openden de score voor Newcastle. In de 40e minuut, Max Thompson ontslagen voor Burnley, opgelegd door Lewis Richardson.

Na 69 minuten, Ludwig Francillette schoot Ben Dawson's team tweede doelpunt. In de 72e minuut, Stan Flaherty maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat Newcastle zijn 4e in de tabel, met 4 points, terwijl Burnley op de plaats 10e zit, met 3 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Ben Dawson's team host Sunderland. In de tussentijd, Steve Stone's team speelt thuis tegen Crystal Palace.

EnglandBurnley[U23]