Overwinning nooit in twijfel voor Oostenrijk meer dan bezoekers in een doel

Oostenrijk nederlaag Kazachstan

Oostenrijk gehamerd Kazachstan, 0x5, op Dinsdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.G van de European Women's Championship. Barbara Dunst was de man van de wedstrijd.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Barbara Dunst in de 13e minuut.

Na de pauze, Oostenrijk verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van spits. In de 63e minuut, Irene Fuhrmann's team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Verena Hanshaw . Na 67 minuten, Sarah Puntigam verdubbelde de voorsprong voor Oostenrijk nationaal team. Na 75 minuten, Ekaterina Babshuk verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Na 75 minuten, Nicole Billa scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, vanaf de penaltystip.

In de volgende wedstrijd, Oostenrijk speelt thuis tegen Frankrijk, terwijl Kazachstan speelt uit tegen Servië.

Cazaquistão
  • Verlengde hun slechte serie met 5 games verliezend