Galatasaray gemak om comfortabel te winnen thuis

Gazisehir Gaziantep verliest van Galatasaray

Galatasaray verslagen Gazisehir Gaziantep in een overwinning op Zaterdag, 3x1, met betrekking tot wedstrijdweek 1 van de Turkey Super Lig. Zowel Istanbul team als Gaziantep team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Radamel Falcao met een fantastisch scherm.

Radamel Falcao opende de score na 8 minuten, vanaf de penaltystip. Galatasaray scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Emre Kilinc, in de 28e minuut, met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied, gevormd door Radamel Falcao. Na 40 minuten, Istanbul team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van spits met een schot met de rechtervoet.

Met 53 minuten op de klok, André maakte het einddoel van de wedstrijd, met een rechtervoetaanval van buiten de doos, bijgestaan door Guray Vural. Na 66 minuten, Ryan Babel kwam op.

Na het resultaat Galatasaray zijn 4e in de tabel, met 3 points, terwijl Gazisehir Gaziantep op de plaats 19e zit, met 0 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Istanbul team bezoek Basaksehir, terwijl Gaziantep team host Karagumruk.

Geplaatst 3 - jaar oud | 130 Keer bekeken | Tijd: 04:17

RAMS Park