1. Goppinger SV record indrukwekkende overwinning thuis een hoog scorende w

1. Goppinger SV vaar langs FC Nottingen

1. Goppinger SV uitgesmeerd FC Nottingen, 4x1, op Woensdag, op wedstrijdweek 3. In deze competitie kwamen beide teams uit Een gelijkspel. Kevin Dicklhuber stond in brand.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Kevin Dicklhuber in de 12e minuut. Na 27 minuten, Tobias Clauß verdubbelde de voorsprong voor 1. Goppinger SV. Met 30 minuten op de klok, Gianni Coveli's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Kevin Dicklhuber.

Na 73 minuten, middenveld hebben de hattrick, voltooid. Met zijn 4e doelpunt van het seizoen. In de 83e minuut, Andreas Schiler scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd.

Na het resultaat 1. Goppinger SV zijn 2e in de tabel, met 7 points, terwijl FC Nottingen op de plaats 13e zit, met 4 points. Volgende, Göppingen team bezoek SSV Reutlingen, terwijl Remchingen team speelt thuis tegen SV Linx.

Geplaatst 3 - jaar oud | 153 Keer bekeken | Tijd: 05:15

Stadion an der Hohenstaufenstraße