Zalaegerszeg waren verrast door hun plaats

Ferencváros verslaan Zalaegerszeg

Ferencváros overwonnen Zalaegerszeg, 1x2, op Zondag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 3 van Hungarian League. In deze competitie, Zalaegerszeg team kwam van twee trekt en Budapest team kwam van Een gelijkspel.

In de 31e minuut, Endre Botka verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Met 36 minuten op de klok, het belangrijkste moment van het spel, toen Eldar Civic opkwam. Verdediger opende de score met 40 minuten op de klok, met een schot met de linkervoet van buiten het strafschopgebied.

In de 53e minuut, Igor Kharatin maakten het tweede doelpunt voor Ferencváros, uit een hoek. Benjámin Babati maakte het laatste doelpunt na 83 minuten met een linkervoetaanval. In de laatste minuten van de wedstrijd, Zalaegerszeg zag Zoran Lesjak weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel.

Na het resultaat Ferencváros zijn 6e in de tabel, met 4 points, terwijl Zalaegerszeg op de plaats 10e zit, met 2 points. In de volgende wedstrijd, Serhiy Rebrov's team speelt thuis tegen Paksi. In de tussentijd, Gábor Boér's team bezoek MTK.

Geplaatst 3 - jaar oud | 148 Keer bekeken | Tijd: 04:38

ZTE Arena