Internazionale behaalt drie indrukwekkende punten op eigen bodem in een emo

Napoli verliest van Internazionale

Internazionale overwonnen Napoli in een overwinning op Dinsdag, 2x0, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 37 van Serie A. In deze competitie kwamen beide teams uit een overwinning.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Danilo D´Ambrosio, met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied, in de 11e minuut.

Lautaro Martínez maakte het laatste doelpunt na 74 minuten met een rechtervoetaanval van buiten de doos.

Na het resultaat Internazionale zijn 2e in de tabel, met 79 points, terwijl Napoli op de plaats 7e zit, met 59 points. Volgende, Milano team bezoek Atalanta, terwijl Gennaro Gattuso's team speelt thuis tegen Lazio.

Internazionale
  • Breidde hun ongeslagen reeks uit naar 7