Servette heb het gemakkelijk op eigen bodem een wedstrijd met 5 goals

Servette boek comfortabele overwinning op Neuchâtel Xamax

Servette verslaan Neuchâtel Xamax in een overwinning op Zondag, 4x1, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 34 van Swiss Super League. In deze competitie kwamen beide teams uit een nederlaag. Miroslav Stevanović was de man van de wedstrijd. In de basiself stond Alex Schalk.

Na 20 minuten, Koro Koné openden de score voor Servette. In de 35e minuut, Raphaël Nuzzolo getroffen voor Neuchâtel Xamax.

Alain Geiger's team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Miroslav Stevanović, na de pauze. In de 53e minuut, Genebra team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van middenveld. Boris Cespedes maakte het laatste doelpunt met 82 minuten op de klok.

Na het resultaat Servette zijn 4e in de tabel, met 49 points, terwijl Neuchâtel Xamax op de plaats 10e zit, met 27 points. In de volgende wedstrijd, Genebra team bezoek FC Lugano. In de tussentijd, Stéphane Henchoz's team speelt uit tegen St. Gallen.

Servette
  • Een slechte reeks 4 games beëindigd zonder te winnen