Eert zelfs in een spannende ontmoeting

Niets om Everton en Aston Villa te scheiden

Everton en Aston Villa speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Donderdag, op wedstrijdweek 36. Tot deze speeldag, Liverpool team kwam van een nederlaag en Dean Smith's team kwam van een overwinning. Theo Walcott was beslissend met 1 doel. Maarten Stekelenburg verliet de bank niet.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Ezri Konsa, na 72 minuten. Theo Walcott maakte het laatste doelpunt in de slotfase van het spel via een header.

Na het resultaat Everton zijn 11e in de tabel, met 46 points, terwijl Aston Villa op de plaats 19e zit, met 31 points. Volgende, Liverpool team bezoek Sheffield United, terwijl Dean Smith's team host Arsenal.

Everton
  • Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games