SC Braga blijkt niet te stoppen meer dan bezoekers in een spel vol met doel

SC Braga oprakende winnaars versus Paços de Ferreira

SC Braga uitgesmeerd Paços de Ferreira in een fantastisch overwinning op Vrijdag, 1x5, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 31. In deze competitie kwamen beide teams uit een overwinning. Paulinho was de ster met 3 doelen samen met 1 assist.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Paulinho na 3 minuten, vanaf de penaltystip. SC Braga scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via spits, met 34 minuten op de klok, vanaf de penaltystip. In de 38e minuut, Paulinho hebben de hattrick, met een schot met de rechtervoet in het strafschopgebied, voltooid. Met dit doel heeft Paulinho zijn doel vijf­en­twintig van de huidige campagne behaald.

Na de pauze, Ricardo Horta verdubbelde de voorsprong voor arsenalistas, met een rechtervoetaanval. Ricardo Horta heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games. Na 78 minuten, Uilton Silva ontslagen voor Paços de Ferreira, met een schot met de linkervoet binnen het strafschopgebied. In de laatste minuten van de wedstrijd, Wenderson Galeno maakte het einddoel van de wedstrijd, met een linkervoetaanval in het strafschopgebied.

Na het resultaat SC Braga zijn 4e in de tabel, met 56 points, terwijl Paços de Ferreira op de plaats 13e zit, met 34 points. In de volgende wedstrijd, Artur Jorge's team speelt thuis tegen B SAD. In de tussentijd, Pepa's team bezoek Moreirense.

SC Braga

Verstuurde deur: zacatvs | Geplaatst 3 - jaar oud | 456 Keer bekeken | Tijd: 05:00

Estádio Capital do Móvel
Paços de Ferreira