Manchester United heb het gemakkelijk weg

Manchester United verslaan Aston Villa

Manchester United overwonnen Aston Villa, 0x3, op Donderdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 34 van Premier League . Tot deze speeldag, Dean Smith's team kwam van twee nederlagen en Manchester team kwam van drie wint.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Bruno Fernandes in de 27e minuut, vanaf de penaltystip. Bruno Fernandes heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games. Met al 45 minuten gespeeld, Mason Greenwood maakten het tweede doelpunt voor Manchester United, met een schot met de rechtervoet van buiten de doos. Mason Greenwood heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games.

Paul Pogba maakte het laatste doelpunt met 58 minuten op de klok uit een hoek.

Na het resultaat Manchester United zijn 5e in de tabel, met 58 points, terwijl Aston Villa op de plaats 19e zit, met 27 points. Volgende, Manchester team host Southampton. In de tussentijd, Dean Smith's team speelt thuis tegen Crystal Palace.

Aston Villa
      • Verhoogde hun slechte serie met 10 winnende games