Fijne marges vallen in het voordeel van Watford op eigen bodem

Watford zegevierend tegen Norwich City

Watford verslaan Norwich City in een dichtbij overwinning op Dinsdag, 2x1, op wedstrijdweek 34. Komen in de wedstrijd, Watford team kwam van drie nederlagen en Daniel Farke's team kwam van vijf nederlagen.

Na 4 minuten, Emiliano Buendía openden de score voor Norwich City, met een linkervoetaanval. Met 10 minuten op de klok, Craig Dawson ontslagen voor Watford.

Danny Welbeck maakte het winnende doelpunt na 55 minuten met een schot met de rechtervoet in de doos.

Na het resultaat Watford zijn 17e in de tabel, met 31 points, terwijl Norwich City op de plaats 20e zit, met 21 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Nigel Pearson's team speelt thuis tegen Newcastle, terwijl Daniel Farke's team host West Ham.

Watford
  • Een slechte reeks 5 games beëindigd zonder te winnen