Slavia Praha record indrukwekkende overwinning thuis in een spannende wedst

Slavia Praha oprakende winnaars versus FK Jablonec

Slavia Praha overwonnen FK Jablonec in een super overwinning op Zaterdag, 5x0, op naar speeldag 26 van de Czech Rep. League. In deze competitie kwamen beide teams uit een overwinning.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Nicolae Stanciu met 21 minuten op de klok, vanaf de penaltystip. Na 29 minuten, Tomás Holes scoorde het tweede doelpunt voor Slavia Praha.

Met 56 minuten op de klok, Praga team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Lukáš Provod. In de 61e minuut, Stanislav Tecl verdubbelde de voorsprong voor Jindrich Trpisovsky's team. Met 78 minuten op de klok, Abdulla Helal scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Slavia Praha zijn 1e in de tabel, met 64 points, terwijl FK Jablonec op de plaats 3e zit, met 43 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Praga team speelt uit tegen FK Viagem Pribram, terwijl Jablonec nad Nisou team speelt thuis tegen Slovan Liberec.

FK Jablonec
      • Een reeks van 7 wedstrijden met doelpunten beëindigd