Lincoln City triomfeert door één doelpunt op eigen bodem vol goalmouth-ac

Lincoln City win Burton Albion

Lincoln City overwonnen Burton Albion in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 3x2, op naar speeldag 37 van de League One. In deze competitie kwamen beide teams uit Een gelijkspel. Joe Powell was de man van de wedstrijd.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Joe Powell in de 6e minuut, met een schot met de linkervoet in het strafschopgebied. Na 21 minuten, Tom Hopper getroffen voor Lincoln City, met een rechtervoetaanval in de doos. Met 30 minuten op de klok, Joe Powell scoorde het tweede doelpunt voor Burton Albion, met een schot met de rechtervoet. In de 38e minuut, Tom Hopper maakten het tweede doelpunt voor Lincoln team, met een linkervoetaanval in de doos. Met deze staking heeft Tom Hopper 5e doelen voor het seizoen bereikt.

Na 62 minuten, Anthony Scully scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, met een schot met de linkervoet. Met 80 minuten op de klok, Josh Vickers heeft een penalty verdedigd, omgezet door Lucas Akins.

Na het resultaat Burton Albion zijn 12e in de tabel, met 48 points, terwijl Lincoln City op de plaats 16e zit, met 42 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Burton-on-Trent team host Bolton Wanderers.

Lincoln City
        • Een slechte reeks 7 games beëindigd zonder te winnen

Burton Albion

LNER Stadium (Sincil Bank Stadium)